Language

Καμπάνιες Google Adwords

H easyTECH θέλοντας να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις σε θέματα διαδικτυακής προβολής, έχει εξειδικευμένο προσωπικό που αναλαμβάνει την διεκπεραίωση μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας Google Adwords για την επιχείρηση σας. Το προσωπικό μας ενημερώνεται καθημερινά για τις νέες τεχνολογίες της google, παρακολουθεί επίκαιρα σεμινάρια και πιστοποιείται συνεχώς σε θέματα Google Adwords.

Τί είναι όμως μια καμπάνια Google Adwords; Πως μπορεί να βοηθήσει στην προβολή της επιχείρησης σας;

Δημιουργώντας μία καμπάνια στο Google Adwords σας δίνεται η δυνατότητα να διαφημίσετε την επιχείρηση και τα προϊόντας σας, μέσα από την προβολή σας στα αποτελέσματα της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης του κόσμου, της Google. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να προσελκύσουμε νέους πελάτες που αναζητούν συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της Google.

Παράδειγμα προβολής μέσω Google Adwords

Δείτε ένα παράδειγμα καμπάνιας Google Adwords που έχουμε υλοποιήσει για έναν από τους πελάτες μας. Η συγκεκριμένη επιχείρηση είναι μία ξενοδοχειακή μονάδα στην πόλη των Γρεβενών. Πως λοιπόν θα μπορούσε μια τέτοια επιχείρηση να προσεγγίσει νέους πελάτες; Το πιο διαδεδομένο μέσω αναζήτησης πληροφοριών στις μέρες μας, είναι το διαδίκτυο και το πιο γνωστό εργαλείο αναζήτησης, είναι η Google. Πληκτρολογώντας λοιπόν κάποιος στην μηχανή αναζήτησης της Google, ως λέξεις κλειδιά "ξενοδοχεία Γρεβενά" θα του εμφανιστούν 257.000 αποτελέσματα! Όπως όμως μπορείτε να δείτε στην παρακάτω εικόνα, ο πελάτης μας (www.hotel-metropolis.gr) έχει επιλέξει έναν διαφορετικό τρόπο προβολής, την διαφήμισή του μέσω Google Adwords. Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν, προβάλεται πρώτος στα αποτελέσματα αναζήτησης και μπορεί να προσεγγίσει νέους πελάτες, καθώς ο σύνδεσμος της διαφήμισής του, οδηγεί στην ιστοσελίδα του από όπου, ο επισκέπτης μπορεί να δει περισσότερες πληροφορίες για το ξενοδοχείο και να επικοινωνήσει με την επιχείρηση.

adwords-example-easytech

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα μιας καμπάνιας Google Adwords ως μέσο προβολής;

Αν κάποιος προσπαθήσει να συγκρίνει τις καμπάνιες Google Adwords ως μέσω προβολής με άλλα μέσα, όπως διαφημίσεις σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, διαφημιστικά φυλλάδια, καταχωρήσεις σε έντυπα μέσα κλπ θα βρεί πολλά θετικά στοιχεία στο Google Adwords. Αναφέρουμε μερικά από αυτά και θεωρούμε ότι είναι η αποτελεσματικότερη μέθοδος προβολής στις μέρες μας.

  • Πληρώνετε μόνο όταν η διαφήμιση σας έχει αποτέλεσμα, δηλαδή όταν κανει κάποιος κλικ στην διαφήμιση σας.
  • Τιμολόγηση κόστους-ανά-κλικ (CPC), ούτως ώστε να πληρώνετε μόνο για τα κλικ που δέχεστε σε τιμή που έχετε καθορίσει (επιλέξτε μέγιστο CPC από 1 λεπτό έως €100).
  • Τιμολόγηση κόστους-ανά-εμφάνιση (CPM) για αυτούς που προτιμούν να στοχοθετούν μεμονωμένους ιστότοπους περιεχομένου και να πληρώνουν ανά εμφάνιση.
  • Ημερήσιος, καθορισμένος από εσάς προϋπολογισμός, με τιμή εκκίνησης το 1 λεπτό.
  • Στοχευμένες διαφημίσεις που δημιουργείτε και διαχειρίζεστε.
  • Προγραμματισμός διαφημίσεων: εκτελέστε τις διαφημίσεις σας σε ημέρες και ώρες που θέλετε.
  • Ορίστε εσείς το κοινό που σας ενδιαφέρει με βάση δημογραφικά στοιχεία και προβληθείτε σε συγκεκριμένη περιοχή.
  • Αναφορές απόδοσης 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες της εβδομάδας, ηλεκτρονικά στον λογαριασμό σας.
  • Διαφημιστικό δίκτυο ιστότοπων και προϊόντων για αυξημένη διαφημιστική προβολή.
  • Μία ή περισσότερες στοχευμένες διαφημίσεις με μία ή περισσότερες λέξεις-κλειδιά.

Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει;

Η διαδικασία προβολής είναι απλή και η τιμολόγηση για το κόστος της διαφήμισης σας, ίσως η πιο δίκαιη επιλογή. Ας δώσουμε όμως ένα παράδειγμα για να γίνει κατανοητή η λειτουργία και η κοστολόγηση μιας διαφημιστικής καμπάνιας.

Έστω ότι έχετε μια επιχείρηση ξενοδοχείου στα Γρεβενά (όπως κάποιος πελάτης μας) και θέλετε να προβάλετε την ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα του Google.

  1. Αρχικά κάνουμε μια ανάλυση στον χώρο και τον ανταγωνισμό της επιχείρησης και ορίζουμε κάποιες λέξεις κλειδιά, τις οποίες είναι πολύ πιθανόν να χρησιμοποιήσει ένας χρήστης στο google και να αναζητά προϊόντα ή υπηρεσίες από επιχειρήσεις σαν την δική σας.
  2. Στην συνέχεια ορίζουμε ένα ημερήσιο προυπολογισμό-όριο που είμαστε διατεθημένοι να δαπανήσουμε για την διαφημιστική μας καμπάνια, για παράδειγμα 10€ την ημέρα και ένα μέγιστο κόστος ανά κλικ για την συγκεκριμένη λέξη κλειδί.
  3. Δημιουργούμε την καμπάνια μας για τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.
  4. Όταν λοιπόν ψάξει κάποιος στη Google χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις κλειδιά, θα αρχίσει να εμφανίζεται η διαφήμισή μας. Σε ποια θέση όμως; Η θέση επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες όπως τα χρήματα που ορίσαμε ως όριο στη λέξη κλειδί, την ποιότητα της διαφήμισης, των keywords και πολλών άλλων παραγόντων. Έτσι για παράδειγμα αν κάποιος έχει ορίσει μεγαλύτερο όριο στον προϋπολογισμό του, θα εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση από την δική μας.
  5. Στην συνέχεια αν κάποιος κάνει κλικ πάνω στη διαφήμισή μας, θα χρεωθούμε με το ποσό που κοστίζει η συγκεκριμένη λέξη κλειδί. Το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί από το διαθέσιμο ημερήσιο προϋπολογισμό και έτσι θα μειώνεται διαρκώς το υπόλοπό μας.
  6. Η διαφήμισή μας θα συνεχίσει να εμφανίζεται κατά την διάρκεια της ημέρας όσο θα υπάρχει διαθέσιμο ποσό στον προϋπολογισμό μας. Όταν μηδενιστεί το υπόλοιπο του προϋπολογισμού μας, θα πάψει να εμφανίζεται η διαφήμισή μας.
  7. Ανα πάσα στιγμή μπορούμε να διακόψουμε την προβολή της καμπάνιας μας και να σταματήσει η χρέωσή μας. Δεν είναι απαραίτητο να μηδενίζεται πάντα ο ημερήσιος προϋπολογισμός μας, εφόσον αυτό εξαρτάται από τα click των χρηστών στην διαφήμισή μας. Οποιαδήποτε όμως στιγμή μπορούμε να επαναπροσδιορίσουμε τον προϋπολογισμό μας με στόχο να εμφανιζόμαστε ακόμη περισσότερες φορές.

Η όλη παραπάνω διαδικασία μας δίνει την δυνατότητα να ελέγχουμε απόλυτα την διαφημιστική μας καμπάνια και μην χρεωθούμε ποτέ περισσότερο από όσο έχουμε ορίσει. Επίσης μας δίνει την δυνατότητα μέσα από την ανάλυση των αναφορών του συστήματος, να προσαρμόσουμε την καμπάνια μας και να τη βελτιστοποιήσουμε ώστε να επιτύχουμε περισσότερες "καλές" επισκέψεις με το μικρότερο κόστος.

Δείτε μια σύντομη παρουσίαση της διαδικασίας bidding από τον κ. Hal Varion.

Μπορώ να το κάνω και για την δική μου επιχείρηση;

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να δημιουργήσει την δική του καμπάνια μέσω των οδηγιών που προσφέρει η Google όπως ο καθένας μας μπορεί με ελάχιστες γνώσεις να στήσει ένα υποτυπώδες website. Ωστόσο η εμπειρία μας έχει αποδείξει ότι τις περισσότερες φορές αυτές οι προσπάθειες δεν αποφέρουν την εξοικονόμηση πόρων που επιδιώκει ο ενδιαφερόμενος. Οι λόγοι είναι πολλοί και σας αναφέρουμε ενδεικτικά κάποιους από αυτούς:

  • Απαιτείται καθημερινός έλεγχος και βελτιστοποίηση κάθε καμπάνιας.
  • Θα χρειαστεί να ενημερώνεστε συνεχώς για τεχνικά θέματα σχετικά με SEO και Adwords.
  • Για να επιτύχετε υψηλή απόδοση της καμπάνιας σας θα πρέπει να κάνετε συνεχώς τεχνικές αναλύσεις σε αναφορες στατιστικών τις οποίες δεν καταλαβαίνετε.
  • Είναι πολύ πιθανόν να δημιουργησετε μια καμπάνια και η επιλογή της στρατηγικής της διαφημιστικής σας καμπάνιας να μην αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα σε επισκέψεις.
  • Κατά πάσα πιθανότητα θα δημιουργήσετε καμπάνιες με πολύ υψηλό κόστος που δεν θα μπορείτε να ανταπεξέλθετε οικονομικά για να τις στηρίξετε.
  • Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κουραστείτε και θα εγκαταλείψετε την προσπάθεια

Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν και πολλούς ακόμη, σας προτείνουμε να εμπιστευτείτε το έμπειρο προσωπικό της easyTECH που θα ανλάβει τη δική σας καμπάνια Google Adwords.

Η δημιουργία, η διαχείριση και η παρακολούθηση μιας διαφημιστικής καμπάνιας στο Google απαιτεί χρόνο, εμπειρία και εξειδικευμένη τεχνογνωσία ώστε να μπορέσει να αποφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με το μικρότερο δυνατό κόστος. Εσείς απλά επιλέγετε τις κατάλληλες λέξεις ή φράσεις κλειδιά και αφήνετε σε εμάς τα υπόλοιπα.

  1. Έρευνα keywords. Μελέτη και επιλογή των λέξεων κλειδιών που ανταποκρίνονται καλύτερα στους δικούς σας στόχους.
  2. Δημιουργία και διαχείριση καμπάνιας με τις λέξεις κλειδία που θα επιλέξετε.
  3. Σελίδες υποδοχής (landing pages). Επιλογή των ιστοσελίδων που θα υποδεχτούν τους επισκέπτες.
  4. Διαχείριση του λογαριασμού ώστε να επιτύχουμε το μικρότερο δυνατό κόστος και ταυτόχρονα να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα.
  5. Ανάλυση επισκεψιμότητας με χρήση της υπηρεσίας Google Analytics για έχετε πάντα μια λεπτομερή εικόνα των στατιστικών επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας.

 

    thumb_easyshop_small_side

    easyShop

    Ολοκληρωμένο Σύστημα Ηλεκτρονικού Καταστήματος

    thumb_easycrm_small_side

    easyMOBILE

    Native & Web Smartphone's applications

    thumb_easycms_small_side

    easyCMS

    Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου

    thumb_easyresort_small_side

    easyResort

    Διαδικτυακή Πλατφόρμα Ξενοδοχειακών Μονάδων

    thumb_easystudies_small_side

    easyStudies

    Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης

    thumb_easygov_small_side

    easyGOV

    e-Goverment Web Platform

    thumb_easyiso_small_side

    easyISO

    Πλατφόρμα διαχείρισης συστημάτων ποιότητας

    thumb_easycrm_small_side

    easyCRM

    Ολοκληρωμένη Πλατφόρμα Διαχείρισης Πελατολογίου

    Login Form