Language

Προώθηση & Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων (SEO)

Αν και πολλές επιχειρήσεις έχουν κάνει αξιόλογες προσπάθειες να έχουν μία ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο, οι περισσότερες έχουν αρκεστεί, στην κατασκευή της ιστοσελίδας τους και μόνο. Δυστυχώς, η ιστοσελίδα από μόνη της, δεν αρκεί για να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν και η κατασκευή μιας σωστής ιστοσελίδας, είναι το πρώτο στάδιο μιας ολοκληρωμένης παρουσίας στο διαδίκτυο, η βασικότερη παράμετρος είναι η απόδοσή της.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα και η αγωνία της πλειοψηφίας των επιχειρήσεων, είναι το πώς θα προσελκύσουν νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα τους και το πώς αυτοί θα μετατραπούν μελλοντικά σε πελάτες.

Ουσιαστικά, η ιστοσελίδα σας είναι η βιτρίνα του καταστήματός-επιχείρησής σας, στο χώρο του Internet. Πόσο εύκολο είναι όμως να βρει το κατάστημά σας κάποιος χρήστης του διαδικτύου; Υπάρχουν 3 τρόποι για να βρει κάποιος την ιστοσελίδα σας:

  1. Να πληκτρολογήσει με άμεσο τρόπο τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας.
  2. Να κάνει click σε σύνδεσμο της σελιδας σας, από κάποια άλλη ιστοσελίδα, που αναφέρει τη δική σας.
  3. Να βρει την ιστοσελίδα σας μέσα από κάποια μηχανή αναζήτησης.

Ο πρώτος τρόπος είναι ίσως ο πιο απίθανος, καθώς θα πρέπει ο επισκέπτης να γνωρίζει ακριβώς, τη διεύθυνση της σελίδας σας. Σε αυτό, μπορεί να βοηθήσει η αναφορά της διαδικτυακής σας διεύθυνσης, σε όλα τα εταιρικά έγγραφα της εταιρίας όπως : φυλλάδια, καταλόγους, κάρτες κλπ., ώστε να μπορεί ανά πάσα στιγμή κάποιος, να βρει μια αναφορά της διεύθυνσης της ιστοσελίδας σας.

Ο δεύτερος τρόπος, επιτυγχάνεται είτε με διαφημιστική καταχώρηση της ιστοσελίδας σας σε δημοφιλείς ιστοσελίδες, είτε έμμεσα, από αυτοματοποιημένες αναφορές προς το περιεχόμενο και το πληροφοριακό υλικό της σελίδας σας.

Ο τρίτος τρόπος, είναι ο συνηθέστερος και πιο άμεσος για τον τελικό χρήστη. Οι περισσότεροι επισκέπτες σε μια ιστοσελίδα, προέρχονται από μηχανές αναζήτησης. Ο πιο εύκολος τρόπος να βρει κάποιος κάτι που τον ενδιαφέρει στο διαδίκτυο είναι να χρησιμοποιήσει κάποια δημοφιλή μηχανή αναζήτησης, όπως αυτή της Google. Αν θέλουμε να αυξήσουμε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας, θα πρέπει να εμφανιζόμαστε στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Δεν είναι όμως τόσο απλή και εύκολη διαδικασία. Ας δούμε όμως, την όλη διαδικασία με ένα απλό παράδειγμα.

Έστω ότι έχουμε ένα ξενοδοχείο στην Ρόδο. Οι πιθανοί πελάτες μας, είναι χρήστες του διαδικτύου από την Ελλάδα, αλλά και από όλο τον κόσμο, οι οποίοι θα ψάξουν πληροφορίες για ξενοδοχεία στην Ρόδο, με στόχο να κλείσουν ένα δωμάτιο που τους ικανοποιεί. Η πρώτη κίνηση του χρήστη, είναι να χρησιμοποιήσει το Google (τη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης) και να πλητρολογήσει τη φράση "rodos hotels". Το google θα επιστρέψει μία λίστα με 7.170.000 αποτελέσματα!!!

Google search results
Όπως είναι φυσικό, ο χρήστης θα διαβάσει 10-20 αποτελέσματα, (στην 1η και 2η σελίδα αποτελέσματα) βάση επιστημονικών ερευνών και στη συνέχεια, θα ξαναψάξει βάσει διαφορετικών λέξεων κλειδιών. Αυτό σημαίνει, ότι αν η ιστοσελίδα σας, δεν είναι μέσα σε αυτό το όριο αποτελεσμάτων, είναι δύσκολο να οδηγηθεί κάποιος στην σελίδα σας.

Ο στόχος μας λοιπόν είναι, να συμπεριληφθεί η σελίδα μας σε αυτά τα 10-20 αποτελέσματα για τους συγκεκριμένουν όρους αναζήτησης. Η διαδικασία αυτής της βελτιστοποίησης ονομάζεται "προώθηση ιστοσελίδων" και είναι μια σύνθετη διαδικασία.

Η διαδικασία της "προώθησης ιστοσελίδων"  αποτελείται από δύο επιμέρους τρόπους προώθησης και συνήθως εφαρμόζονται παράλληλα και ανάλογα με τον ανταγωνισμό που υπάρχει στο αντίστοιχο αντικείμενο.

Η πρώτη μέθοδος είναι η οργανική βελτιστοποίηση (Search Engine Optimazation - SEO) και θα πρέπει να εφαρμόζεται σε κάθε υλοποίηση μιας σύγχρονης ιστοσελίδας. Οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, είναι αυτά που εμφανίζονται στα αριστερά της λίστας αποτελεσμάτων του Google. Η εμφάνιση στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων, δεν έχει κάποιο κόστος αλλά δεν είναι εγγυημένη. Απαιτεί σωστό σχεδιασμό, συνεχή και μεγάλη προσπάθεια, που εξαρτάται από τον ανταγωνισμό στην συγκεκριμένη λέξη - κλειδί.

Η δεύτερη μέθοδος απαιτεί τη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας με πληρωμένη καταχώριση (Google AdWords), με στόχο την εμφάνιση, στα αποτελέσματα του Google στη λίστα των διαφημιζόμενων συνδέσμων, που παρουσιάζονται στο πάνω μέρος και στα δεξιά της λίστας, μέσα σε διακριτό πλαίσιο. Η μέθοδος αυτή έχει συνεχές κόστος ανά επισκέπτη (Cost Per Click) αλλά έχει εγγυημένο αποτέλεσμα. Το κόστος κάθε καμπάνιας, μπορεί να οριοθετηθεί και να προσαρμόζεται ανάλογα με τις απαιτήσεις και την επένδυση που θέλει να εφαρμόσει η επιχείρηση.

H easyTECH είναι σε θέση, να σχεδιάσει και να διαχειριστεί ολοκληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες Google Adwords και να βελτιστοποιήσει το περιεχόμενο της σελίδας σας, έχοντας αποκτήσει πολυετή εμπειρία από την εφαρμογή ειδικευμένων διαφημιστικών ενεργειών. Οι στρατηγικές που ακολουθούμε, μπορούν να εξοικονομήσουν πολλά χρήματα στην επιχείρησή σας και να σας αποτρέψουν από πιθανά λάθη στη στόχευση της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

Αν προσπαθήσατε να στήσετε μια διαφημιστική καμπάνια μόνοι σας και δεν μπορέσατε να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, η easyTECH αναλαμβάνει να εξυγιάνει την καμπάνια σας, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα και τις επισκέψεις της σελίδας σας.

thumb_easyshop_small_side

easyShop

Ολοκληρωμένο Σύστημα Ηλεκτρονικού Καταστήματος

thumb_easycrm_small_side

easyMOBILE

Native & Web Smartphone's applications

thumb_easycms_small_side

easyCMS

Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου

thumb_easyresort_small_side

easyResort

Διαδικτυακή Πλατφόρμα Ξενοδοχειακών Μονάδων

thumb_easystudies_small_side

easyStudies

Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης

thumb_easygov_small_side

easyGOV

e-Goverment Web Platform

thumb_easyiso_small_side

easyISO

Πλατφόρμα διαχείρισης συστημάτων ποιότητας

thumb_easycrm_small_side

easyCRM

Ολοκληρωμένη Πλατφόρμα Διαχείρισης Πελατολογίου

Login Form